پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150318
پرونده آقازاده‌هاي صهيونيست روي ميز حزب‌الله+تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/11/06
نمایش : 1191
صهيونيست‌ها حالا هراسان منتظر «صاعقه مرگ‌بار» وعده داده شده‌اي هستند که انتقام خون «جهاد» يادگار «حاج رضوان» و رزمندگان حزب‌الله و سردار ايراني خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جاوزي ناجوانمردانه و غافلگيرانه به خاک سوريه صورت مي‌گيرد؛ اين روش هميشگي بزدلان صهيونيست است. سردار ايراني و جمعي از نيروهاي زبده حزب‌الله به شهادت مي‌رسند. يادگار 26 ساله «حاج رضوان» هم در بين شهداست.

 

آقازاده‌هاي صهيونيست در سيبل حمله حزب‌الله


شهيد جهاد عماد مغنيه با نام نظامي «جواد» و سه شهيد ديگر حمله بالگرد رژيم اسرائيل
  حالا وحشت همه ارکان رژيم صهيونيستي را مي‌لرزاند. تهديد نصرالله کار خودش را کرد و آن‌چنان نتانياهو را دست‌پاچه کرد که اصلاً‌ همين به عنوان انتقام از حمله بالگردهاي صهيونيستي به سرداران حزب‌الله و ايران کفايت مي‌کند.  مقامات رژيم در اين فکرند که آيا حزب‌الله واقعاً‌ در پي انتقام‌گيري است يا مي‌خواسته با يک تهديد،‌ ضعف امنيتي اسرائيل را نشان دهد؟

آيا در روزهاي آتي اتفاقات بدي در انتظار مقامات اين رژيم است يا بايد با همين ترس و لرز،‌ روزگار بگذرانند؟ کسي نمي‌تواند پيش‌بيني دقيقي از رخدادهاي آينده ارائه دهد چرا که عمليات نظامي و امنيتي، پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد. حزب‌الله نيز همواره يک اصل را درمقابله با رژيم کودک‌کش خوب اجرا کرده است؛ «اصل غافلگيري». با اين حال يکي از گزينه‌هاي احتمالي براي حمله حزب‌الله،‌ آقازاده‌هايي هستند که اگر ثابت شود در ريختن خون مسلمانان دست دارند، بايد تاوان خون جهاد مغنيه را بدهند.


ما در اينجا فهرستي از آقازاده‌هاي سرشناس اسرائيلي را رديف کرده‌ايم. البته لازم به ذکر است برخي از اين حضرات صهيونيست مستقيماً در جنگ عليه نيروهاي مقاومت دخيل نبوده‌اند و دستشان به اسلحه نرسيده است و برخي نيز به قول خود مخالف تندروي رژيم صهيونيستي هستند. اما سه سال خدمت اجباري در ارتش اين رژيم را در کارنامه دارند. به هر حال آشنايي با زندگي اين افراد و ويژگي‌هايشان شناخت واقع‌بينانه‌تري از مسائل اجتماعي و سياسي رژيم اسرائيل نيز به دست مي‌دهد؛ پس از آن، بايد منتظر شکار حزب‌الله باشيم.


آونر نتاينياهو (Avner Netanyahu)

آونر که اکنون 20 سال دارد، 5 سال پيش در مسابقه بين‌المللي کتاب مقدس که هرساله از سوي مقامات اسرائيل برگزار مي‌شود،‌ توانست رتبه سوم را از آن خود کند. اين مسابقه ويژه دانش‌آموزان دبيرستاني است. اما اتفاقات مهمتري در يک سال‌ اخير افتاده که او را بيش از پيش، خبرساز کرده است؛ حرکت فرزند نخست‌وزير از حيطه تعاليم مذهبي صهيونيست‌ها به بُعد نظامي اين رژيم.


  آقازاده‌هاي صهيونيست در سيبل حمله حزب‌الله

بنيامين نتانياهو، فرزندش «آونر» را راهي خدمت ارتش اسرائيل مي‌کند؛ آونر گزينه اول براي انتقام
ارتش اسررائيل يا همان IDF از سال گذشته ميلادي يک ميهمان ويژه داشته است:‌ آونر،‌ فرزند جناب نخست‌وزير. او که کوچکتر از برادرش است، سه سال بايد خدمت اجباري سربازي را بگذراند. نتانياهو با احساس افتخار اعلام کرد فرزند او نيز مانند هر خانواده ديگري بايد به سربازي بروند. نتانياهو به فرزندش گفت:«از کشور حفاظت کن و مراقب خودت باش.»

چند ماه پيش در دسامبر 2014 بود که خبر مجروح‌شدن آونر مخابره شد. خبرگزاري‌ها به گونه‌اي به پوشش اين خبر پرداختند که گويي سران اسرائيل يک قرباني در راه آرمان‌هاي هرتزل داده‌اند! يک جراحت ساده در حين آموزش نظامي آونر در جنوب اسرائيل به يک پروپاگانداي عظيم براي افزايش ايمان مردم اسرائيل به آرمان‌هاي صهيونيسم تبديل شد. او در بيمارستان بارزيلاي اشکلون تحت مداوا قرار گرفت و منتظر ماند تا پدر و مادرش بر بالين وي حاضر شوند. اخيراً به آونر پيشنهاد شده که به واحد رسانه ارتش ملحق شود، شايد از اين جهت که خيلي به او سخت نگذرد و بقول خودمان، معاف از رزم شود!


 
 

آونر، مي‌تواند گزينه‌ اول در انجام عمليات انتقام «جهاد» و همرزمانش باشد؛ گرچه او از لحاظ جايگاه نظامي-عملياتي لقمه دندان‌گيري محسوب نمي‌‌شود، اما نام‌خانوادگي «نتانياهو» بر روي اوست و همين، کفه هزينه روحي و بار رواني آن را بر صهيونيست‌هايي که به «ترسو» بودن مشهورند، سنگين‌تر مي‌کند.


يِير نتانياهو (Yair Netanyahu)

اما پسر بزرگتر نتانياهو که اخيراً برايش دردسر شده است نيز گزينه بدي نيست. وي سال 2013 با ساندرا ليکانگر 25 ساله در يک مرکز علمي مطالعات بين‌رشته‌اي در اطراف تل‌آويو ديدار داشت،‌ اما آنچه بيشتر موجب جنجالي‌شدن رابطه آنها شد و صهيونيست‌هاي تندرو را به اعتراض عليه نتانياهو واداشت،‌ ورود آنها به همراه يکديگر به جشن سفارت نروژ در مه 2014 بود. طبيعتاً هيچ دليلي جز نروژي بودن ساندرا موجب اين اقدام يِير نشد و اين نشان از رابطه عميق آنها داشت. رابي يوسف ديچ از حزب «اتحاد صهيونيسم توراتي» در اعتراض به اين اقدام پسر نتاينياهو اعلام کرد «از نخست‌وزير انتظار مي‌رود نماينده ملت يهود و حافظ هويت يهودي باشد.». اين گروه‌هاي تندرو مخالف ازدواج ميان يهوديان و غيريهوديان است. آن چه اين شايعات را تقويت کرد سخنان دايي اين آقازاده يعني دکتر بن‌آرتزي بود که گفت:«يِير تف به قبر پدربزرگ و مادربزرگ خود انداخته است.»


  آقازاده‌هاي صهيونيست در سيبل حمله حزب‌الله

کار بجايي رسيد که يکي از مقامات نزديک به نتانياهو به نمايندگي از وي اعلام کرد يِير و ساندرا تنها هم‌درس هستند و اين بدان معنا نيست که آن دو داراي رابطه عاطفي هم باشند. او همچنين تکذيب کرد که نتانياهو به نخست‌وزير نروژ در خصوص هماهنگي براي ازدواج اين دو سخن گفته باشد. ظاهراً‌ يک خبرگزاري نروژي اعلام کرده بود نتانياهو در حاشيه اجلاس داووس با سولبرگ سخن گفته و از وي خواسته شرايط سفر آقازاده‌اش و دخترخانم نروژي را به نروژ فراهم کند.

با اين حال اسليپکف از اساتيد مرکز سياست‌گذاري مردم يهود سخن جالب تأملي در اين باره گفته است. وي گفت:«نقد اقدام پسر نتانياهو روي ديگر سکه ايزوله‌شدن اسرائيل در دنيا است. ما احساس ناامني مي‌کنيم و الا روشن است که اگر درصد اندکي از مردم کشور ما به ازدواج با غيريهوديان روي بياورند، تهديدي متوجه ما نخواهد شد.»

رخداد ديگري که براي او خبرساز شده است،‌ ديدار او با اوباما به همراه پدرش در مارس 2013 بود. وي در اين ديدار کوتاه در حاشيه مراسم انجام شد،‌ به اوباما گفت با وجود مخالفت والدينش مشغول به تحصيل در رشته روابط بين‌الملل است. او از اوباما در مورد سن دخترهايش پرسيد، چيزي که مي‌توانست با يک جستجوي ساده اينترنتي هم بفهمد. اوباما هم که نمي‌خواست او را ضايع کند،‌ گفت: «ماليا 14 سال و ساشا 11 سال دارد.»


 


شائول اولمرت شائول اولمرت (Shaul Olmert)

فرزند 39 ساله ايهود اولمرت، متخصص رسانه‌هاي ديجيتال است و در سوابق خود مسئوليت‌هايي چون مؤسس و مديرعامل شرکت Playbuzz و مدير ارشد بازاريابي اپليکيشن‌هاي شرکت Conduit دارد که هر دو از بزرگترين شرکت‌هاي خصوصي بين‌المللي در عرصه ارتباطات ديجيتال و تجارت الکترونيک است. مطالب پايگاه buzzfeed در ژوئيه 2014 بيش از هر پايگاه ديگري (به جز هافينگتون پست) در فيس‌بوک به اشتراک گذاشته شد (بيش از 7.14 ميليون بار).

او عضو هيأت مؤسس سه شرکت ديجيتال ديگر با نام‌‌هاي NetAlign NetAlign، GameGround و Sundaysky نيز بوده و پيش از اين‌ها،‌ قائم‌مقامي گروه رسانه‌اي MTV را از آن خود کرده بود. شائول مدتي نيز قائم‌مقام Nickelodeon شد. او در کنار مشاغل اصلي خود، مشاور بسياري از شرکت‌هاي ديگر نيز هست. در يک نگاه کلي، توليد بازي‌هاي ‌ديجيتال، تجارت الکترونيک،‌ رسانه‌هاي ديجيتال و بي‌سيم از حوزه‌هاي شغلي وي بوده است.

شائول مدرک کارشناسي ارشد ارتباطات تعاملي را از دانشگاه نيويورک گرفته و گر چه در اسرائيل به دنيا آمده است،‌ اما سال‌هاي زيادي از عمر خود را در آمريکا گذرانده است. او ازدواج کرده و سه فرزند دارد. پدر او، ايهود اولمرت از سال 2006 تا 2008 ميلادي، يعني زماني که به خاطر مظنون‌بودن در يک اختلاس از شغل خود استعفا کرد، نخست‌وزير اسرائيل بود. او بعدها از اتهام کلاهبرداري خلاصي يافت اما متهم به سوء‌استفاده از اعتماد عمومي شد.

شائول از نظر سياسي مدافع روند صلح با اعراب است و معتقد است اين مسئله ربطي به باور وي مبني بر حقانيت تشکيل اسرائيل ندارد. او که خود و پدرش را عضو چپ‌گرايان در عرصه سياسي اسرائيل مي‌بيند در گفتگو با پي‌بي‌اس اظهار کرد:«اصلاً از ديدگاه عملگرايانه، آيا واقعاً مي‌توان يک جمعيت ديگر را تحت اشغال خود قرار داد و آيا اين قابل توجيه است؟» او که به قول خودش دوست ندارد سوژه رسانه‌ها شود، پس از اتمام دوره سربازي به برخي سازمان‌هاي سياسي چپ‌گرا پيوست و چند طومار براي خروج سربازان از سرزمين‌هاي فلسطيني امضا کرد. اين عمل او در زمان خود مورد توجه رسانه‌هاي اسرائيلي قرار گرفت و موجب اختلافاتي ميان او و پدرش شد.

  آقازاده‌هاي صهيونيست در سيبل حمله حزب‌الله


گيلاد شارون گيلاد شارون (Gilad Sharon)
گيلاد که از برادرش عُمري کوچکتر است کارشناسي ارشد اقتصاد دارد و ستون‌نويس روزنامه يديعوت آحارونت است. علاوه بر اين،‌ مديريت مزرعه خانوادگي شارون‌ها در اسرائيل نيز بر عهده وي است و از همه مهمتر،‌ ادامه راه پدر است:‌ گيلاد سرگرد نيروهاي ذخيره نظامي اسرائيل است. مادر او و عُمري پسر ديگر شارون، زن دوم شارون بود که در سال 2000 درگذشت. گيلاد شارون همچنين کتابي باعنوان «شارون:‌ زندگي يک رهبر» منتشر کرده و به نوعي نسبت به پدر خود اداي دين و وفاداري کرده است.


گيلاد نوامبر 2012 با يادداشتش که انعکاس زيادي در رسانه‌ها داشت، جنجالي عليه فلسطيني‌ها برانگيخت. در اين يادداشت که عنوانش «ضرورت يک اجماع قاطع» است، آمده است: «ساکنان غزه، بي‌گناه نيستند. چون آنها حماس را انتخاب کرده‌اند. اهالي غزه، گروگان نيستند و با طيب خاطر به چنين انتخابي دست زدند بنابر اين بايد عواقب آن را نيز بچشند.» وي جملات خود را با يک درخواست عجيب پايان داد که همه را به ياد پدرش آريل شارون انداخت: «غزه بايد با خاک يکسان شود.» او راهکار خود را با بمباران هسته‌اي ژاپن توسط آمريکا مقايسه کرد و نوشت: «آمريکايي‌ها پس از هيروشيما دست از کار نکشيدند چون ژاپني‌ها به سرعت تسليم نشدند. بنابر اين آمريکايي‌ها ناگازاکي را هم زدند.»

او در نهايت نوشته خود را اين‌گونه پايان داد: «هيچ راه ميانه‌اي وجود ندارد. هم اهالي غزه و هم زيرساخت‌هاي آن بايد تاوان دهند و الا ما تمام نواز غره را اشغال مي‌کنيم. در غير اين صورت هيچ پيروزي قاطعي متصور نيست. زمان به ضرر ما مي‌گذرد و ما بايد پيروزي را هر چه زودتر به دست آوريم. افسار فشار بين‌المللي به زودي بر دهان دولت نتانياهو محکم مي‌شود. وقتي ميليون‌ها شهروند نمي‌توانند براي مدت طولاني زير آتش جنگ زندگي کنند، پس به زودي فشارها آغاز مي‌شود. بنابر اين به يک پايان سريع نياز داريم، پاياني همراه با صداي انفجار، نه آه و ناله.»

آنطور که از مواضع گيلاد در قبال مردم فلسطين و مقاومت بر مي‌آيد، او بخوبي خصوصيات حيواني و خوي آدمکشي پدرش آريل شارون را به ارث برده است. بهتر است اين فرزند خلف قصاب صبرا و شتيلا بيشتر مراقب خود باشد تا «صاعقه‌هاي ويرانگر» حزب‌الله کار دست او ندهد.

  آقازاده‌هاي صهيونيست در سيبل حمله حزب‌الله

عمري شارون عُمري شارون (Omri Sharon) 

عمري شارون، پنجاه و يک سال زندگي کرده است. او، پسر ارشد آريل شارون، نخست وزير اسبق اسرائيل است. عمري، نماينده مجلس اسرائيل در سال‌هاي 2003 تا 2006 بوده که فعاليت‌هاي خود را در راستاي حفاظت از محيط زيست و همکاري با فعالان اين حوزه تنظيم کرد. وي و پدرش به دليل همکاري‌هاي متعدد با يکديگر که يکي از آنها ارسال عمري به عنوان عضو هيأت اسرائيلي براي مذاکره با حکومت خودگردان فلسطين بود، در رسانه‌ها به پارتي‌بازي متهم شده‌اند.

ظاهراً اتهام پارتي‌بازي به عمري و آريل، بيراه هم نيست. فرزند ارشد شارون در سال 2008 از سوي دادگاه عالي اسرائيل به جرم تقلب و رشوه در جريان انتخابات حزب ليکود به 9 ماه حبس محکوم و راهي زندان شد. وي به همراه پدرش با سوء استفاده از نفوذ و قدرت سياسي، شرکت هايي پوششي تاسيس کردند تا به کانديداتوري آريل شارون براي رهبري حزب ليکود و نخست وزيري کمک مالي کنند. حبس وي بعدها به 7 ماه کاهش يافت. او نيز مي‌تواند گزينه‌اي روي ميز حزب‌الله باشد، هرچند عمر خودش را کرده است و گزينه‌هاي جوان‌تر در اولويت هستند.


منابع:
  http://www.timesofisrael.com/nertanyahu-said-to-deny-his-son-is-dating-a-non-jew/#ixzz3PdwYqoUS
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4598023,00.html
http://www.timesofisrael.com/netanyahus-son-gets-face-time-with-obama/#ixzz3PdvOxEpT
http://www.independent.co.uk/news/people/israeli-pm-benjamin-netanyahus-son-yair-under-scrutiny-for-nonjewish-girlfriend-sandra-leikanger-9399146.html
http://www.jewishpress.com/tv/video-picks/when-avner-netanyahu-won-in-israels-international-bible-quiz/2014/12/01
http://www.jta.org/2014/12/30/news-opinion/israel-middle-east/netanyahus-son-injured-in-idf-training-accident-1
https://www.crunchbase.com/person/shaul-olmert
http://www.businessinsider.com/playbuzz-buzzfeed-facebook-2014-7
http://www.buzzfeed.com/josephbernstein/ehud-olmerts-son-is-running-a-buzzfeed-clone#.fkwmZ9EAm
http://www.pbs.org/frontlineworld/stories/israel502/interviews_shaul.html
http://www.huffingtonpost.com/2012/11/18/gilad-sharon-israel-gaza-op-ed_n_2155932.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Omri_Sharon
http://www.biography.com/people/ariel-sharon-9480655

منبع: مشرق

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html